domingo, 13 de mayo de 2012

All polar bears are left handed

                                       

Per peticio popular , he tornat ha acitvar  el blog , Ja fa temps desde la ultima vegada que hi vaig escriure .
Desde lo de Eivissa ja han passat dos anys sencers . La veritat que si tinc algo de temps e acces a internet , faria un petit resum del que ha passat desde llavors , pero de moment ens centrarem en el present . Ara mateix , diumenge dia 13 de maig de 2012 estic a Split a Croacia . 


La majoria dels que lleguireu aixo ja sabeu perque estic aqui , pero ho explicare de totes formes , Despres de un parell de temporades d'esqui , i un estiuet donat rienda suelta a la meva inmaginacio , aquest estiu sentia que era hora de possar els meus esforços i dedicacio a ajudar a altres persones .
Aixi que vaig decidir de buscar alguna cosa a fer que complìs els seguents requisits : Poguer passar l'estiu fora de casa , ajudar el algun projecte a canvi de menjar i allotjament , aprendre una nova llengua , coneixer mes gent i sobretot intentar treure els diners de la equacio , es a dir , dependre d`ells lo minim possible . Dons be , dit hi fet ! Gracies a una Pagina web anomenada Workaway , Vaig trobar exactament aixo .



El projecte en el cual em trobo enbarcat ara mateix es bastant peculiar , anar a una illa de 6km2 per tal d'ajudar amb un eco-projecte , tant de neteja i construccio de refugis a la illa i tambe per fer de guia turistic.
Encara no en tinc gaires detalls , i fins d'aqui una setmana que em trobi amb els jefes del projecte no sabre exactament la feina que em tocara fer . Pero ara com ara ja em va be .


Be i ara aqui em teniu , a croacia , preparat per passar l'estiuet per aqui , la primera cosa que em va sorpendre al arribar va ser que els voltants de la ciutat , son extraordinariament semblant a barcelona o Sant fost , vaja que les cases semblen les mateixes . 

El primer parell de dies els vaig passar a un Hostel al vell mig de Split , aqui el teniu , no estaba malament pero ara estic en un de millor . 

                                                          

El desti va fer que alla , a la meva habitacio nomes entrar conegues a en Liam , un australiá , amb el qual vaig conectar de seguida , ja que semblava que tenia una actitud molt semblat en quan a com afrontar la vida, Amb un somriure i la ment oberta . La primera nit  , quan acabava d'arrivar bem fer un petit vol per la ciutat i al dia següent el vam passar plegat fent de turistes .


La veritat que el dia acompanyava i vam poguer disfrutar d'un gran dia de platjeta i turisme a patita


Per dinar  , mmmm. Amanida de formatges de la terra i Nyokis amb carn estofada . Uuuu yeah


El centre del casc antic es impresionat amb una gran cantitat de carrers estrets , que formen un laberint , que faria les delicies de qualsevol ser del medievo .


I per la nit musica en directe als carrers de la ciutat , un parell de birres , bona musica i bona companyia





Alla ens vem quedar filosofant sobre la vida , fins a altes hores de la matinada ,  compartint coneixement i aprenent un de l'altre , encara que el que aprenguis sigui , que tots els osos polars son esquerrans .


Al dia seguent ens despediem ja que ell continuava amb el seu viatge , va ser curt pero intens .


Ara tornava a estar sol pero amb un somriure , ja que el present que m'estaba creant era d'allo mes interesant .


El dia següent el vaig vaig anar a buscar el nou Hostel al qual passaria la setmana , gracies a una amiga de Couchsurfing vaig poguer trobar-ne un  ben baratet, i que semblava mes un pis que no un hostal i de moment era tot per mi . Juo juo juo . Aqui en teniu un parell de fotos .



A la ciutat hi ha un mercat permanent on tothom qui vol i pot vendre coses , hi ha molts pajesos i gent que que hi te les seves paradetes , es tota una experiencia perdre-s'hi , per comprar productes de la terra .



i despres de dinar .. a fer-se un banyet en el mar baltic , pero l'aigua encara estar força freda .


Be , ja veieu que encara faig tantes o mes faltes d'ortografia , pero mentres tothom ho entengui , ja esta be , a que si .

No se si al final podre fer gaires mes entrades del blog ja que a la illeta a on vaig , no se si tindran Internet .
De moment us dono un petit tastet i ja veurem com va .

Una abraçada a tots i espero que tingueu tanta sort com la que jo tinc .

 La sort sempre esta alla , per les persones que la saben veure . 
NAMASTE .

2 comentarios:

Las Mutantes del Besòs dijo...

Oscar!!
tu sempre fent amistats, si senyor!! jejeje croacia sembla preciosaa!! la veritat es que, per les fotografies, sempre que tingui un aire molt mediterrani...això deu ajudar a sentir-se una mica més aprop de casa...
el hostel aquest..vols dir que no es un apartament!? xDD es super macoo!! A casa meva, t'agraim que hagis actualitzat el blog, jejejeje va bé llegir una mica d'aventures enmig de la rutina diaria, així en part t'acompanyem una mica en els teus viatges!! :D Mola que hagis actualitzat el 13 de maig perque va ser el meu cumple ahir, aixi que m'ho pendre com un regal des de croacia jejejejjee (les casualitats no son perque si!) una abraçada molt forta, i espero que la miniilla tingui internet :P DISFRUTA A SACOOOOOO !!!!!

Riadna dijo...

Brother!

M'ha encantat la teva publicació i estic molt orgullosa del que estas fen i estas visquen, continua així, i ves fen les entrades al blog que et siguin possibles, que aqui estem bastant interessats per veure com et van les coses. De moment ja veig que et van molt bé, i aquest nou hostal..flipa no?es un piset!jejejej
Per cert, molt maques les fotos!
Espero que vagi molt bé allà a la illa!

un petonet i una forta abraçada!!!!!!

muaaaaaa