martes, 8 de diciembre de 2009

No one beats Sub-zero

Ja amb els nostres dies daurats finalitzats, vam posar rumb cap a Cranbrook, la ciutat més gran que hi ha a la zona de les pistes on fariem el curs. Allà ens vam carregar de provision per poder passar el més que ens quedava de furgoneta.

L'Oscar aprofitaria per a comprar unes botes d'esquí que no es venien en gaires més llocs de la zona.

Un cop amb les compres fetes vam passar una nit en un RvPark dels voltants on intentariem vuidar els diposits de les aigües residuals. Ja ho vam intentar a Golden però les valvules estaven glaçades. Aquest cop teniem un petit calentador per a poder-les desglaçar.

La temperatura durant aquests dies havia anat baixant, ara era normal estar a -15ºC durant el dia i les nits no pujaven de -20ºC.
Un cop amb la valvula baixada, ens vam donar compte de la magnitud del problema. La canyeria que portava del dipòsit de la caca fins la sortida ( 1,20 metres de llargada i un diametre d'uns 20 cm ) estava totalment congelat. Haviem de treure tot alló d'alguna manera per poder tornar a fer servir el wc. Mmmmmm.... que diviertit. L'Oscar amb les mans glaçades i pudentes, no feia res mes que treure merda per un tub mentres el Qbo feia viatges a les dutxes per portar més aigua calenta. Això va significar que durant aquella nit, vam estar 1 hora i mitja de donar cops, llençar aigua calenta i donar més cops per extreure una mena de granitzat d'excrements. Fins que finalment vam poder desembusar aquell merder.

Al matí següent, amb els dipòsits buits i el rebost plè, posariem rumb a la nostre destinació final, però de camí hi havia algunes parades obligades.

Aquell dia voliem trobar unes termes naturals que hi havien de pujada a Invermere. No va ser gaire dificil trobar-les seguint un camí de montanya que estava en molt bon estat.

Aquella tarda, despres de un dinaret, tocava un bany relaxant a les termes. Estaven just al costat d'un riu per on baixaven blocs de gel. Hi havia tres piscines fetes amb rocs, la més calenta estava a uns 45ºC.

Per la nit no ens vam poder estar de repetir l'experiencia. Aqui vam coneixar un granger d'Idaho que havia vingut amb la seva filla a pasar el cap de setmana a les termes.

Un cop banyats i calentons a dormir amb forces renovades.

Al matí següent, Sant Tornem-hi!!! L'ultim bany.

Un parell de vegades ens vam ficar dintre del riu del costat per anar corrents a les piscines de nou. Era com si et clavessin 1000 agulles per tot arreu i si enfonsaves el cap mes de tres segons semblava que t'el comprimis una prensa hidraulica.

Adeu termes!!!

Era hora de continuar la nostra particular travessa.

Arribavem finament a Invermere , i pujariem fins a peu de pistes per fer un cop d'ull al que seria la nostre nova casa a partir del 4 de gener .no vam fer cap foto pero mes endavant ja ho aburrireu .

Ara tocava la dificil tasca de trobar un lloc a on poder estar endollats amb la frago pel mes que ens quedava per devant , cosa gens facil ja que practicament tots els RV parks estaven tancats .
Depres de donar mil voltes , passsar una nit a la fresca i preguntar a tot arreu on s'ens va ocorrer
acabariem a Fairmont Hot Springs , un resort a 40 km de les pistes un lloc conegut per els seves piscines d'aigua termal .

Aqui vam trobar conexio i lloc on quedarnos per bon preu de 20$ la nit .

I just a temps ja que les temperatures seguien baixant fins a arribar alguna nit als -29ºC .

Vam passar el dies seguent fent excursions per els voltants , visitan uns banys historics que quedaven per alla a la vora...

Veient les cascades d'aguies termals ...

Una excursioneta a visita les pistes d'esqui de la zona , disfrutant de la fauna local ...

I fent uns capbusades a les piscines de l'anomenat resort .

Fins i tot tenien un assecador de banyadors , que curios oiii ?

En definitiva em passat els dies mes freds de la nostra vida , intentant guanyar la partida a les temperatures , fins al punt de que estar a 10ºC dins de la frago es tot un luxe .

PD: Finalment hem probat el vi autocton de la zona .

Tot s'ha de dir ... Que si els vins de la nostra terra son famosos es per alguna cosa . Encara els hi queda molt per aprendre aquests canadencs .

5 comentarios:

Inurria dijo...

Que frioooooo!! Jo ja estic mirant jaquetes perque tinc fred aqui... ara ja no em feu cap enveja, que sóc molt fredolica jo xDD Prefereixo veure allò a l'estiuet (encara que el banyito termal da un poco de celos rabiosos).

Apa, un altre petonet (amb herpes jur jur)

Vankūvera dijo...

The SPA looked nice :D though i bet it was hard to take of the clothes to get into water :)

the pictures look good, great trip for you guys!!! keep on writing and let us know hows it going ;)

Las Mutantes del Besòs dijo...

ostiaaaaa quina rasca que traspasa per la pantalla del pc!!!!!! Jo que a casa l'uri vaig amb el jersei perque no te calefacció... ja veig que en realitat fa escalforeta i tot jejejeje

QUE DIVERTIT LO DE LES AIGUES TERMALS!!! amb el fred que deu cardar segur que s'agraeix.

Molt curios lo dels banyadors xDD pa que no se congelen xDD

una abraçada ben gran des de Catalonia!

Unknown dijo...

eyyyyyyyy petardos no veas lo bien que estais con tanto frio jajajja ya estoy conectada por aqui y os ire comentando.Las termas vaya envidia siiiiiiiiii no por el frio si no por lo calentito y la situacion de estar hay.
besitos y cuidaros

tergiversando dijo...

Uz he trubadu!!!

Woooooooow... M'alegra que ho esteu passant així de bé. Quina enveja feu, cabrons!!

Us vaig espiant per aquí. Cuideu-vos, membrillus.