lunes, 26 de octubre de 2009

Primers dies a Canada

Despres d'un vol MOLT llarg, varem aterrar a Vancouver. Tot gris i plujos. Un cop guardades les maletes a la consigna de l'aeroport, ens vam dirigir cap a Ca la Kika ( Kiki ). Alla vam coneixer una parella de lituans que tambe acabaven d'arrivar amb el mateix vol que nosaltres, Edgar i Dita.

Al dia seguent varem anar amb els a Vancouver a visitar la ciutat. Una pasada, fins i tot vem veure com estaven rodant la pelicula del EQUIPO A. Es veu que Vancouver es com el Hollywood de Canada. Bueno, eso, gratacels, chinatown, stanley park ( amb un asecador de nens molt curios ) i bueno eso, un paseito por ahi.

A la nit ens esperava una festa internacional, gent d'Arabia Saudi, Israel, Mexico, Colombia, Lituania, Polonia, 1 canadenc i un tal Vicente de Murcia. Estuvo que et pentines, una bona taja i vem preparar una sangria pa la penya, va ser tot un exit.

El diumenge, sense haver dormit gaire i amb els horaris encara no gaire clars, ens vam dirigir un altre cop a Vancouver pero aquest cop sols. Un bon passeig per tota la ciutat, vam veure un rellotge que anava amb vapor!!! Vam estar tambe en un jardi japones que te cagas en las bragas de guapo

Aquest dia tambe vem comprar tot el necessari per a fer una paella a les nostres hostes lituanes. No ens va quedar gens malament.

Ara tocava dirigir-nos cap a Victoria . To be continued.....

6 comentarios:

Las Mutantes del Besòs dijo...

: O

Que envidia más sana!!! M'hen alegro que hageu arrivat bé.

Ja sabeu que sere una de les primeres fans de les vostres aventures canadenques!!
Disfruteu molt d'aquests dies.

una abraçada als dos!!

Riadna dijo...

Holaaaaaaaaaaaa!!!

Ja veig que va motl bé ja!!jejejej

Me n'alegro que us ho estigeu passant tan bé i que descobriu tantes coses.

Un peto ben gran des de sant fosT!!

Doneu senyals de vida via telf o sms... que hi ha gent que no mira l'intenet

Unknown dijo...

Jaume Xicola,

que bones les fotos.. encara no he tingut temps de veure tot el que heu escrit... però pel que es veu a les fotos tot genial!!! així que a disfrutar molt cracks!!!

Sense paraules...
disfruteu tot el que pugueu i més!

GLORIaa dijo...

Q be! veure que esteu tan de p.m.!!

sembla que anem seguint-vos en la vostra peaso de ruta! un petonas a tots dos i fins aviat.
Molta Salut noooois!

Miquel dijo...

quina passada de viatge, això si que és una casa mòbil de veritat, jeje, estic content de veure que estàs vivint una passada d'experiència i et vaig seguint el viatge amb el bloc, petons de l'avia,
Miquel, el teu amic més antic