jueves, 30 de julio de 2009

El viaje se elevaba al Qbo


Un cop decidit i en mig de la meva busqueda . fent preparatius com buscar el billets , informacio del pais , etc.. Ja estava explicant els plans als meus amics i entre ells estava en Qbo ,
Un amic de aventures sobre el que ja anire explicant coses , diguem que som bastant semblants i disfrutem de les mateixes locures .
Un dia en una conversa li vaig explicar les meves intencions de marxar , i li vaig proposar si li interesaria venir , ( Li feia falta aire fresc , de totes maneres es a la unica persona que li vaig proposar . Si tindria un company de viatje , ningu millor que en Qbo ) , pero ja sabia la resposta inclus avans de fer-li la pregunta , un rutundo SI . Els plans d'evasio cambiaven ara erem 2 .

La seva intencio era la de venir amb mi i treballar aprop d'on estigues i buscar-se la vida , pero a mi aquest pla no m'acabava de convercer , tot era molt fragil e inestable .
Jo estava clar que anava a treballar de monitor , pero en qbo em preocupava , sense visat de treball no aconseguiria treballar en res decent o seria molt dificil .
En qbo tenia que fer-se monitor de snow , que es la seva modalitat .
Amb aquesta idea vaig començar a buscar cursos de monitor a Canada , de totes maneres tampoc em desagradava la idea de tornar a fer el curs de monitor , aixi aprendria la metodologia que fan servir aquell pais , les paraules , tecniques i tambe em feia falta un reciclatge .

Aixi que vaig començar a buscar diversos cursos , fins que en vaig trobar un de 4 mesos a Brtish columbia , amb allotjament i menjar inclos . Aquesta era la solucio ! Fariem un curs i despres d'aixo estariem en les mateixes condicions laborals . I de propina millorariem el nostre angles .

La cosa pintava encara millor.

2 comentarios:

Iguana Humana dijo...

Heeeey Nanooooooos!!!! que vagi tot moooolt be!!!!! Salut i Força i recordeu que aqui us esperem, i si podem algun dia vindrem!!!

Good luck!!! Lucky Dogs!!

Las Mutantes del Besòs dijo...

CARIÑUSSSSS!! COM VA PER LES TERRES FREDES? Que no sabem res! Estem esperan a que escriviu alguna coseta!

Un petunet i sort!